Tickets kopen

Alle e-tickets kunnen direct na de betaling worden gedownload. Daarnaast ontvangt u ook de tickets per e-mail. Op de tickets staat een unieke barcode, elk ticket is daarmee dus ook uniek.

De tickets versturen we in twee formaten: A4, zodat de ticket uitgeprint kan worden, en op mobiel formaat zodat het vanaf de mobiel gescand kan worden.

De tickets voor de feestavond (alleen 16+) zijn hier te verkrijgen, op dit moment alleen voor leden, die in 2023 contributie betaald hebben. over enkele dagen is het voor niet-leden ook mogelijk tickets te bemachtigen.
Het is nu ook mogelijk om tickets voor Koningsdag te bestellen. Dit geldt dan alleen voor overdag, want ’s avonds is er uiteraard weer gratis toegang tot het feestterrein! Door vooraf je ticket te kopen kun je via de fastlane-ingang zonder lange wachttijden het terrein op.

Nu verkrijgbaar: