Vrijwilligers

De festiviteiten van de Oranjevereniging zouden niet mogelijk geweest zijn zonder vrijwilligers. Het bestuur zelf bestaat nota bene uit vrijwilligers.
Meer dan honderd mensen voelen zich jaarlijks geroepen om hun bijdrage te leveren aan de maatschappij. Dit doen ze door te helpen in onder anderen het horecateam, bij het keuren en vlaggen voor de autorodeo, de kinderspelen, schoonmaken en ga zo maar door. Hiervoor zijn wij enorm dankbaar.
Naast bovenstaande vrijwilligers hebben we ook enkele verenigingen uit het dorp bereid gevonden om enkele belangrijke taken te vervullen, zoals garderobediensten, parkeerhulp en dergelijke. Deze organisaties worden beloond voor de diensten die ze uitgevoerd hebben in de vorm van een gift van de Oranjevereniging of door een kleine vergoeding te vragen voor hun diensten, die volledig ten goede zal komen aan de betreffende verenigingen. Op deze manier sponsoren de bezoekers indirect de leefbaarheid van het dorp!
Ook is het Rode Kruis van Staphorst al jarenlang van de partij om eventuele gewonde personen te behandelen.
Wil je ons zelf, of als organisatie, ook graag helpen als vrijwilliger? Vul dan het inschrijfformulier in, dan nemen wij contact met je op over de mogelijkheden.