Ledenvoordeel op entreetickets

Als lid van onze vereniging bieden wij u €3,00 korting op maximaal twee entreetickets van onze feestavond op 20 april. Tevens heeft u de mogelijkheid om uw tickets al te bemachtigen voordat de reguliere verkoop van start gaat. Zo grijpt u zeker niet mis!

Hoe werkt het?

Vul onderstaande gegevens in. Wanneer deze correct zijn en niet eerder gebruikt, verschijnt eronder uw persoonlijke kortingscode. Deze kunt u verzilveren door het in te vullen in het vakje “Persoonlijke code voor deze bestelling.”

Het is per lid mogelijk om twee tickets met korting aan te schaffen.

Q&A

• Waar vind ik mijn lidnummer?

Uw lidnummer kunt u terugvinden via uw bankafschrift. In de omschrijving bij het innen van de contributie (omstreeks 27-12-2023) staat uw lidnummer vermeld.

• Geldt de korting voor alle leden?

De ledenkorting is geldig voor leden die hun contributie via automatische incasso voldoen en in 2023 reeds lid zijn.

• Ik krijg geen kortingscode nadat ik mijn gegevens invuld heb. Hoe los ik dit op?

Het kan zijn dat u verhuisd bent en u uw nieuwe adres niet doorgegeven heeft. Vul dan uw oude adres in. Vergeet niet om uw nieuwe adres aan ons door te geven via het wijzigingsformulier.

Heeft u vragen, of lukt het niet om uw tickets te bemachtigen, mail ons dan gerust.

Nog geen code opgevraagd.