Film “Duutsers”

Voor de viering van 75 jaar vrijheid in Nederland heeft de Oranjevereniging Geerjan Lassche gevraagd om een film te maken waarin dorpsgenoten die de Tweede Wereldoorlog bewust meegemaakt hebben vertellen hoe ze deze tijd meegemaakt hebben.
In het Pop-up museum hebben we dit filmmateriaal uitgezonden. Door de drukte was het echter niet mogelijk om alle bezoekers het geheel te laten zien. Daarom willen we iedereen op 22 april in de feesttent de gelegenheid om in alle rust het geheel te kunnen bekijken.

Opgave en kosten

Wilt u de film zien? Dan vragen we u om zich van tevoren op te geven door een mail te sturen naar secretaris@oranjeverenigingrouveen.nl. Dan kunnen we alles tot in de puntjes voorbereiden.
De kosten zijn €7,50 voor leden en €12,50 voor niet-leden, te voldoen bij de entree. Hierbij is een hapje en drankje inbegrepen.
We zien u hier graag verschijnen!