Kindervrijmarkt Koningsdag 2014 Rouveen

Na aanleiding van alle positieve reacties die we twee jaar geleden van jullie allen mochten ontvangen hebben we besloten om dit jaar weer een kindervrijmarkt te houden met natuurlijk weer activiteiten voor iedereen!

Zoals natuurlijk de kleedjesmarkt waar je al je ‘rommel’ weer kunt verkopen. Ga de zolder maar eens op of kijk achter de schuine wanden en overleg met je ouders wat er allemaal verkocht mag worden. Maar je kunt nog veel meer dingen op je kleedje doen.
Jij mag alleen of met een groepje een optreden verzorgen voor iedereen die op de kindervrijmarkt af komt, denk hierbij aan:
- een spetterende acro show
- haren invlechten
- een optreden met je huisdier
- een geweldig optreden met je muziekinstrument
- clown spelen
- karaoke
- bal hooghouden
- schminken van de jonge kinderen die komen kijken met hun ouders
- show je zang of danstalent
- toneelstukjes, moppen tappen
- alles wat je maar kunt bedenken
Je mag overal geld voor vragen dit kun je dan weer lekker uitgeven aan alles wat er te doen is op de andere kleedjes .
Drinken en snoep hoef je niet te kopen want dat krijg je van ons!

Maar er zijn natuurlijk nog veel meer dingen te doen; we hebben weer een aantal springkussens geregeld, voor de kinderen van de groepen 6-8 komt Explore met een drietal activiteiten waarbij moet je denken aan bv. boogschieten, blaaspijpschieten en geweer schieten. Voor de jongere kinderen hebben we ballonnen-clown Ries geregeld, hij loopt rond op de vrijmarkt en maakt de mooiste creaties met zn ballonnen

Heel Rouveen is van harte welkom op deze kindervrijmarkt en natuurlijk is er aan de inwendige mens gedacht en kunt u onder het genot van een heerlijk bakje koffie alle optredens goed bekijken!

kindervrijmarkt.jpg
kindervrijmarkt 1.jpg